Betalen

De Omringwinkel biedt verschillende betaalopties aan om je bestelling mee te betalen. De online bestellingen worden verwerkt via betaalprovider Pay.nl. 

Betaalmogelijkheden:
Je betaalt de bestelling via onderstaande opties. 

  • iDEAL
  • Bancontact
  • Overboeking

Ook als je kiest voor ‘ophalen in de Omringwinkel (Hoorn)’ betaal je vooraf de kosten van de bestelling. 

iDeal
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van je eigen bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking van jouw bankrekening naar de bankrekening van de Omringwinkel.

Bancontact
Belgische klanten maken gebruik van Bancontact. Bancontact is een betaalmethode van Bancontact Payconiq Company. Via deze betaalmethode kun je veilig en gemakkelijk je online betaling voltooien. Je betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van je eigen bank via een directe overboeking. 

Overboeking
Als je kiest voor de betaaloptie ‘overboeking’ kun je het geld zelf overmaken. Het rekeningnummer van de Omringwinkel is NL92RABO0131861557 t.a.v. Stichting Thuiszorgwinkels Noord-Holland Noord. Vermeld bij het betalen altijd je volledige naam en ordernummer. Zodra de betaling is binnengekomen gaan wij aan de slag met je bestelling. 

Problemen met betalen?
Dit kan verschillende redenen hebben. Zo kan er bijvoorbeeld een tijdelijke storing bij jouw bank zijn of een storing bij je internet provider. Probeer het later opnieuw of ga naar de dichtstbijzijnde Omringwinkel en koop het product daar. 

Mislukte bestelling of betaling?
Krijg je een melding dat je bestelling of betaling mislukt is, maar is het bedrag al wel afgeschreven? Neem dan contact op met de Omringwinkel Hoorn. Dat kan via de contactpagina.